Tuesday, July 21, 2009

Inx_eyed issue#..

Salam solidariti.. ;)
wah da setel da short sem..yeah..
so esok nk balik...da,,
hmm sudah hampir 3 hari my lips hurt gara2 kekurangan air kot dalam badan ;(
nak gelak pon susah..huhu tapi naseb bek ad blog ni xyah gune sore hehe-add
Kali ni xsempat nak cari lagu2..tapi naseb bek gak ad yang sudi invite kat myspace..
Band ni  called 'The Mind of Solaris' emm not bad..lagu die..
try la cari and dengar..
So malam ni saje je nak edit blog rase lame lak hehe-add

Kalian di sana jika ada plan atau info nak bagtau bley la comment disini..
Lagu2 yang dirasakan perlu untuk di kongsi its my pleasure to take it ;)
hmm agak lama jugak tak beli ep gara2 mudah didapati di internet..papepun its all bout the enthusiasm to get a customer isn't?
I will try to support them!

I know its hard but trust in yourself-syndrynelf trivia

Special thanks to all readers..
my love
and PEACE ;)

No comments:

Post a Comment