Wednesday, June 10, 2009

Inx-eyed issue#1: The honest appreciation

Salam solidariti to all readers..
Hari ni aku nk bangkitkan isu tentang suatu penghargaan.,anugerah dan kasih sayang
Hmm kalian tentu tidak mengerti maksud tersirat dalam isu ini..
Memberi dan menerima adalah satu lumrah dalam kehidupan.Yang pasti adakah ia jujur dari
hati atau sekadar menunjukkan rasa bongkak pada diri masing2.

Penghargaan boleh di capai dengan adanya kasih sayang..sudah tentu kalian pernah memberi mahupun menerima sesuatu daripada org yg kalian sayangi..ibu.bapa keluarga, rakan dan cinta..
Hmm termenung aku bile mengenangkan mereka..eh ter emo lak hehe-add
Bagaimana dgn kalian?
.........................
Kalian tidak mungkin melupakan pengorbanan yang diberikan oleh mereka.Sayangnya kelompok ego dalam diri buatkan kalian lupa tentang penghargaan..
rasa marah benci cinta..hmm
Perasaan sayang yang di hiding kan hehe-add
Well, tak salah punye kalian show kan kalian punya kasih n sayang huhuhu-add
yang penting kalian n berkaitan happy..
ya..duluu aku tak amik pot pun benda ni tapi aku da sedar da tu yang aku happy kot huhu-add
 
"trust you not to be alone"-syndrynelf trivia

Setiap penghargaan kalian terima dengan ikhlas..kalian turut membalas dengan sesuatu penghargaan secara sengaja atau tidak..
Ini bermakna kalian sentiasa mengingati n mempunyai 'the honest appreciation" dalm diri kalian.
Kecekapan dalam sesuatu perhubungan tidak mungkin akan meleraikan ikatan kalian ..
..............The end.........................

Special thanks,
Parents,member,keluarga dan orang tersayang <- anda tahu siapa anda-add

No comments:

Post a Comment