Sunday, June 21, 2009

salam solidariti..sumer..hye..
emm thanks dear dtg dari jauh..:) td

so, arini hujan tdk menentu..angin susuri rintikan hujan..panas..dan yang penting dpt menyahkan sgl kotoran2 udara...

aku disisi gitar tuaku..walaupun kadangkala aku tinggalkan ia dalam kedinginan..huhu-ad
ya..mungkin jariku tidak selembut sutera tapi losyenkan ada hehe-add
aku suke ayat kat bawah ni..


"I'm really very embarrassed about my guitar playing, in one way, because it's very poor. I can never move but I can make a guitar speak."
— John Lennon


Human like me still human like you-syndrynelf trivia

yup aku x mnsyaratkn ape2 tuk any throngs ..group..bnd..
ad gak ajak follw band but pikir ngn study ag..hmm aku jenis yg xley concntrate manyk2 pecah pale wooo...hhuhu-add
ok la gt to go..for study?sleep?take a nap? eating?
cube teka yg mn? hehe-add tata.........

special thanks.
my old guitar..

1 comment: