Tuesday, June 9, 2009

Inx-eyed re-issue#0

Salam solidariti to all yang sudi membaca ruangan blog aku..
Nothing special just want to share the idea n improve the quality of writing hehe-add
First siapa aku?,.hmm aku merupakan salah seorang editor n/l dizaman persekolahan aku .,ketika tu aku berada dlm tingkatan 4 ,aku telah di hujani oleh rakan-rakan yang aktif giat dalam penulisan ni..hmm..mase tu memg aku mmpunyai banyak mase untuk membace dan idea-idea aku muntahkan terus kedalam n/l aku yang bertemakan Inx-eyed.thats why aku jadikan title ni re-issue.heehh-add
Aku memperjuangkan muzik underground dalam komuniti sekitar aku..hmm..
pelbagai reaksi yang aku dapat..siap dapat surat layang ag..heehe-add
walaupun ketika itu aku dihujani oleh muzik h/c..punks fastcore..itu tidaak langsung melenyapkan perasaan aku terhadap dunia metal..yup,setelah 5 tahun dan harini aku still lagi mendengar lunakan muzik keras itu..hehe-add
Tidak dinafikan aku menggemari semua genre muzik yang boleh catchy ngan ati aku..heheh-add
tentang ape?
tentang dunia,cinta,riot,ilusi,politik?...oopppssss hehehe-add
ok itu sahaja untuk kali ini..
tunggu untuk next issue k..apa yang nak aku bangkitkan ya? tunngu je hehe-add

No comments:

Post a Comment